Servicii de optimizare SEO

Image
Prin următoarea descriere despre serviciile SEO vom încerca să vă răspundem la eventualele nelămuriri pe care le aveți înainte de a apela la noi. Estimăm că lectura informațiilor din această pagină va dura circa 5 minute.

În ce constau/ce îți oferă serviciile de optimizare SEO?

Cu ajutorul serviciilor de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare) implementate pe website-ul tău, vei apărea în rezultatele motoarelor de căutare în primele poziții atunci când potențialul client caută servicii și/sau produse folosind anumite cuvinte cheie.

De exemplu, să presupunem că oferiți spre vânzare online sau în magazinul fizic produse de înfrumusețare iar clientul caută pe motorul de căutare o sintagmă cheie de tipul “cremă de față”. Voi veți apărea în primele rezultate din motorul de căutare iar acest lucru vă va aduce și mai mult trafic către site, ceea ce va crește și numărul potențialilor clienți.

Serviciile SEO de calitate, din punctul nostru de vedere, trebuie să fie neapărat însoțite de cele mai bune practici UX (user experience). Cu ajutorul acestora vom crește rata de conversie (o conversie pe site poate însemna chiar vânzarea directă a unui produs sau simpla convingere a clientului să ia legătură cu tine printr-un formular de contact). În linii mari, cam aceasta este povestea cu SEO și UX. Însă, dacă vrei să afli mai multe despre ambele, te invităm să accesezi acest link.

Cui recomandăm SEO?

Răspunsul scurt este – „tuturor.” Iar prin acest tuturor înțelegem toate persoanele fizice/companiile care caută să atragă mai mulți clienți prin intermediul motoarelor de căutare. Dar, nu există un set de recomandări fixe pe care le facem tuturor celor care apelează la noi. De exemplu, dacă ai un restaurant, este evident că, în prima fază, nu o să putem să concurăm pe poziții la nivel național pe cuvinte cheie. Tocmai de acestea, nu vom face SEO pe cuvinte cheie la nivel național ci doar local folosind serviciile oferite de Google Compania Mea. Însă, dacă produsele/serviciile tale pot fi vândute și la nivel național, cu siguranță vom aplica toate strategiile de optimizare pentru motoarele de căutare pe care le cunoaștem.

Cum lucrăm?

#1 Ținem legătura

Nu vom dispărea în munți, promitem. De asemenea, răspundem mereu la telefon. Răspunsul scurt este – lucrăm în strânsă legătură cu voi pe toată durata implementării serviciilor de optimizare SEO. În prima fază, vom avea nevoie de ceva timp să vă înțelegem brandul, politica companiei și, bineînțeles, publicul țintă. Odată ce ne-am familiarizat cu viziunea dumneavoastră, vom putea implementa SEO în ton cu identitatea brandului și vom putea adapta/modela/remodela conținutul din site.

#2 Analizăm site-ul

Înainte de a revizui conținutul începem cu analizarea site-ului actual, dacă există, și a competiției.

Analiza site-ului/codului actual ne ajută să înțelegem ce trebuie schimbat/îmbunătățit/adăugat pentru a obține un timp cât mai scurt de încărcare al paginilor de pe dispozitivele utilizatorului, acesta fiind un factor foarte important, atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatori – rețineți – nimeni nu va sta 12 secunde până se încarcă site-ul. Nu în ultimul rând, contează și marcajul schema.org pentru un aspect cât mai atrăgător al site-ului în rezultatele motoarelor de căutare, respectiv Open Graph pentru social media.

#3 Nu uităm nici de UX

Următorul pas va fi să venim cu sugestii pentru UX. User Experience este un aspect crucial pentru noi, atunci când implementăm SEO. Odată ajuns utilizatorul pe pagină prin intermediul motorului de căutare, trebuie să ne asigurăm că îl și ținem aici, că îi oferim informația pe care a căutat-o în cel mai accesibil mod posibil. Aici intervine UX-ul – el ne ajută să așezăm într-un mod cât mai curat, atrăgător, practic și plăcut informația.

#4 Ne uităm ce face și vecinul...

Analiza concurenței este foarte importantă pentru că ne va ține cu picioarele pe pământ, ne va oferi o perspectivă realistă în privința rezultatelor pe care le putem obține. La ce ne referim, mai exact? Ei bine, este posibil ca site-urile concurente să fi apelat deja la servicii de optimizare SEO sau să colaboreze în prezent cu o agenție de SEO. Doar prin studierea acestora vom înțelege modul în care aceștia se adresează clienților, ce informație oferă și cum o oferă.

Abia odată ce cunoaștem toate aceste aspecte, vom putea veni cu ceva în plus pentru clienții tăi, cu o strategie menită să inoveze modul în care oferi informația. Vom reuși toate aceste lucruri, bineînțeles, cu ajutorul vostru, pe baza datelor pe care ni le furnizați despre domeniul vostru, voi ca brand și concurența pe care o aveți. De aici, concepem strategia de exploatare a cuvintelor cheie, dar și direcțiile principale pe care le vom urma când construim harta site-ului vostru (sitemap).

#5 Obținem linkuri

Tot în zona de strategie SEO vom discuta și despre cum putem genera link-uri din exterior (de pe alte site-uri, bloguri etc.) către site-ul vostru astfel încât să nu încălcăm regulile motoarelor de căutare. În ceea ce privește link-urile externe, aveți două opțiuni în colaborarea cu noi – fie ne spuneți ce buget puteți aloca, iar noi vă detaliem ce putem face în acel buget, fie ne solicitați să vă sugerăm un buget pentru linkuri în funcție de nișă, obiective etc.

După ce avem toate aceste informații din partea dumneavoastră, revenim la o discuție în care oferim propriile recomandări dar, bineînțeles, suntem foarte atenți și la ce ne puteți spune voi. Chiar dacă noi știm SEO, voi cu siguranță aveți mai multă experiență în domeniul vostru, deci orice ne puteți spune în plus, cu siguranță ne ajută. Dacă ne-au scăpat anumite aspecte din vedere în analiza noastră, vă invităm să ne atrageți atenția. Nu se supără nimeni – vrem să iasă bine și noi și voi. Odată ce ne-ați împărtășit gândurile voastre, începem să implementăm serviciile de optimizare SEO.

Tarifele pentru serviciile de optimizare SEO

Trebuie să vă spunem ceva, din capul locului și sperăm să nu ne înjurați prea tare, ci să ne apreciați onestitatea....serviciile de optimizare SEO nu sunt deloc ieftine, dar prețurile se justifică. Iată de ce – cu cât compețitia este mai mare, cu atât va fi mai mare și efortul nostru de a vă putea aduce în primele poziții în motorul de căutare. Dacă mai adaugi și posibilitatea ca site-urile concurente să fi făcut deja SEO sau încă să o facă, lucrurile se complică și mai mult.

Tarifele variază foarte mult în funcție de necesitățile fiecărui client, de domeniu, obiective etc. Ceea ce vă putem spune cu siguranță este că doar după ce analizăm site-ul cu atenție și competiția dumneavoastră vă putem oferi informații pertinente despre costuri. Acesta este și unul dintre motivele pentru care nu veți găsi o listă de prețuri fixe pentru servicii de optimizare SEO pe site-ul nostru.

Nu putem să vă oferim garanții de tipul – dacă vom face un anumit număr de articole și vom integra un anumit număr de link-uri pentru un x cost lunar, veți avea beneficiile y și z din partea serviciilor SEO. Ar fi promisiuni fără niciun fundament și nu avem de ce să le facem. Fără analiză în prealabil nici nu ai cum să-ți dai seama de ce are nevoie clientul pentru a avea rezultate.

Consultanță și monitorizare SEO

În cazul în care ai propria echipă de marketing în companie, atunci te putem ajuta cu altceva – îți putem oferi servicii de consultanță SEO. Dacă apelezi la consultanță din partea noastră, vei ști ce să-i ceri echipei tale de marketing pentru a aduce rezultate. Mai mult, dacă alegi și serviciile noastre de monitorizare SEO, vei putea fi sigur că echipa ta implementează sugestiile noastre întocmai, dar și în ritmul recomandat de noi. Aceste servicii nu se adresează magazinelor online și afacerilor care depășesc mai mult de trei seturi de cuvinte cheie.

Servicii SEO -20% discount

Consultanță2500 lei 2000 lei
Seo pe cod și recomandările după analiză
  • Recomandări pentru micșorarea timpului de încărcare al websiteului
  • Recomandări pentru rich snippet
  • Recomandări pentru comprimarea elementelor media
  • Recomandări legate de server
Seo pe cuvinte cheie
  • Listă cuvinte cheie și grupuri de cuvinte cheie
  • Recomandări pentru structura meniului și a link-urilor din interior pentru a exploata cuvintele cheie asociate afacerii tale
  • Recomandări legate de introducerea cuvintelor cheie în continut și meta-uri
  • Recomandări strategie blog pe cuvinte cheie
Sugestii pentru back linkuri
Monitorizare500 lei/luna 400 lei/luna
  • Ținem sub supraveghere continuă implementarea recomandărilor în site
  • Venim cu noi recomandări în cazul în care apar modificări în algoritmii de calcul ai motoarelor de căutare
  • Transmitem lunar raport cu modificările identificate și rezultatele din motoarele de căutare


Ce garanții oferim?

Am putea să vă spunem cuvinte mari aici, despre cum vă vom ajuta site-ul să urce în Google în doi timpi și trei mișcări...dar noi vom alege să vă spunem adevărul. Din păcate, nicio agenție, indiferent de mărimea sa și de nivelul de experiență nu poate oferi garanții reale despre rezultate și termene fixe în care acestea o să apară după implementarea SEO. Noi nu deținem controlul asupra motoarelor de căutare și a modului în care utilizatorul caută. Ambele entități se dezvoltă și se schimbă permanent. Toate motoarele de căutare își schimbă algoritmii de calcul după modul în care utilizatorii caută, după comportamentul acestora. La rândul lor, utilizatorii își schimbă comportamentul după fiecare sesiune de căutare. Fiecare dintre noi dorește să fie mai eficient data viitoare și să petreacă mai puțin timp pe Google până obține rezultatele dorite. Are sens, nu? Tocmai din acest motiv, noi nu vă putem oferi garanții, dar vă putem asigura că suntem hotărâți să obținem cele mai bune rezultate pentru voi. Reputația noastră este în joc și credem că ea nu poate fi construită decât prin livrarea celor promise. Nu vrem să fiți nici voi dezamăgiți de noi...dar nici noi de noi înșine.

În încheiere, ce ne dorim să rețineți mai presus de toate este că serviciile de optimizare SEO nu au o rețetă prestabilită pe care să o putem aplica la fel pentru fiecare client. Lucrurile nu sunt atât de simple...dar nu ne ferim de provocări. Tocmai de aceea, colaboarea cu noi este una de lungă durată, perioadă în care venim și facem modificări asupra conținutului, ținând cont de modificările aduse de motoarele de căutare pentru că și utilizatorii au devenit din ce în ce mai pricepuți în a face căutări pe web.

Noi vom ține pasul cu toate aceste aspecte. Iar, ca să nu vorbim doar vorbe, convinge-te singur – nu ezita să iei legătura cu noi. Singura garanție pe care ți-o oferim este următoarea – nu îți vei pierde timpul.