Marius Munteanu | CEO
Marius Munteanu | CEOSearch Engine Optimization Managermarius.munteanu@standon.ro
Să vorbesc despre mine mi se pare cel mai greu lucru dar...cum se zice la noi în Ardeal, dacă-i musai...îi musai. :D Pentru că vreau să ne și cunoaștem, așa e politicos. Iată cine sunt, în câteva cuvinte – project manager, specialist SEO și web developer.
Muncesc și mă specializez de mai bine de 7 ani. Prima oprire a fost web development-ul – am început prin a face editări în site-uri realizate în HTML. Odată cu trecerea anilor, m-am familiarizat cu CMS Joomla iar în prezent lucrez cu ușurință pe această platformă, dezvoltând site-uri web care necesită cunoștințe elementare de PHP, Jquery, CSS și HTML. Printre proiectele realizate de mine se numără projectcucina.ro, praevaleo.ro, pensiuneaoficial.ro, dentrust.ro etc.

Acum 4 ani am descoperit SEO, am început să înțeleg SEO și să-mi placă SEO mai mult decât mă așteptam. Dezvoltarea și implementarea Search Engine Optimization ca parte a unui proiect mai amplu este mereu o provocare, dar cred că tocmai asta m-a și atras – fiecare început mă umple de emoții datorită necunoscutului, fie că descopăr un domeniu nou, fac SEO pentru un brand sau optimizez o zonă de servicii.

De ce am folosit cuvântul „necunoscut” mai sus? Pentru că fiecare client care solicită servicii de SEO este unic. Sigur, putem aplica tehnici similare până la un anumit punct dar, de acolo este nevoie de creativitate pentru a avea cu adevărat rezultate. În fond, asta și înseamnă SEO – să fii mai bun, mai precis și mai atent la detalii pentru că cei care ajung pe site-ul tău asta și caută.

Proiectul care m-a ajutat să înțeleg cu adevărat SEO a fost (și este) dentrust.ro. Domeniul medicinei dentare este unul foarte competitiv, știam acest lucru încă de la prima discuție, însă am știut pe ce să plusăm. Asul din mâneca noastră care ne-a ajutat să urcăm înaintea altor clinici stomatologice în rezultatele Google a fost UX-ul, cu ajutorul căruia am simplificat semnificativ navigarea utilizatorului pe site.

De aici, am folosit Google Compania Mea, care afișează locațiile după căutările din Google Search și Google Map. SEO ne-a ajutat de asemenea pentru că am putut descoperi întrebările pe care pacienții le aveau și le-am putut oferi răspunsuri petrinente în pagini. Dorința celor de la Dentrust a fost să-și consolideze prezența pe plan local, adică în județul Vrancea. Noi am plecat cu această prioritate în minte, dar am fost surprinși plăcut pe parcurs când am obținut vizibilitate și pe plan național cu un număr destul de mare de cuvinte cheie.

Mai mult decât atât, acest lucru a dus la o creștere semnificativă a numărului de accesări (click-uri) și, automat, la o rată de conversie ridicată (vorbim de o creștere de peste 30% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut...iar acesta este doar procentul pe care îl cunoaștem până la momentul de față). Nu ne lăudăm prea tare dar...vrem să vedem ce ne rezervă finalul anului pentru că anticipăm o creștere și mai mare.

Pot spune că toate aceste proiecte mi-au dat acel plus de încredere în abilitățile mele de care chiar aveam nevoie. Tocmai de aceea, astăzi sunt gata să abordez proiecte și mai complexe și nu refuz niciodată o provocare.

P.S.
Aștept cu nerăbdare să văd ce urmează și vă invit să mă urmăriți To be continued....