Image
Image

SEO

Totul a început de la întrebarea....”Știți să faceți SEO?” Răspunsul nostru a fost, bineînțeles, „DA.”
Odată ce am bătut palma, am început să lucrăm la un proiect destul de amplu care avea să se extindă pe mai mult de un an (și încă lucrăm la el). În acest timp, am reușit să-i construim site-ului o prezență locală – l-am adus în primele poziții pe mai mult de 20 de cuvinte și fraze cheie, iar numărul lor e în creștere și acum. De fiecare dată, am revenit cu sugestii către cei de la Dentrust în privința conținutului, dar nu din imaginația noastră - Google este cel care îți oferă informația necesară ca să știi ce ai de făcut. Trebuie doar să ai urechi să auzi sau, în cazul nostru, ochi să vezi și să citești.
Numai că SEO este mai mult decât atât. Nu înseamnă doar cuvinte cheie și cod, înseamnă OAMENI. Contează în egală măsură cum li te adresezi lor. Pentru că am fost conștienți și de acest aspect, următorul pas firesc a fost să implementăm și UX.

UX

Prin UX înțelegem un ansamblu de tehnici prin care ajutăm utilizatorul să găsească informația care îl interesează cât mai repede, dar în același timp îl facem să și aprecieze ce vede și citește pe site. UX înseamnă a transmite informația într-un mod cât mai precis prin uneltele disponibile (text și imagine). Cum facem asta, mai exact? În primul rând trebuie să știi cum să așezi informația pe site într-o înșiruire logică – iar utilizatorul este cel care îți spune care este aceea, în funcție de interesele sale. Tocmai de aceea, trebuie să așezi informația care are cea mai mare căutare în prim plan, cât mai la vedere. Nu știi cum să o identifici? Doar fii atent la ce-ți cer utilizatorii și îți vei răspunde singur. Are logică, nu?

Branding

Pentru partea de branding, am început de la ceea ce clientul avea deja, adică logo-ul. Emblema lor era folosită pentru a promova fizic locația folosind litere volumetrice așezate pe fațada clădirii. Ne-a plăcut ideea, mai ales că arăta foarte bine în combinație cu fundalul clădirii, așa că am încercat să păstrăm aceeași armonie vizuală și pentru identitatea online a brandului.